Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa

Carta de compromís educatiu. Acollida Matinal i Migdia. Casa de convivencias NÁQUERA. Blog dEducació Física a Infantil i Primària. Blog de làmbit digital. Blog dEducació Infantil. Robòtica amb Lego WEDO 2.0. Robòtica amb Lego Mindstorms EV3. Apadrinament de la lectura. Impuls de la llengua anglesa. Carta de compromís educatiu. Acollida Matinal i Migdia. Casa de convivencias NÁQUERA. Blog dEducació Física a Infantil i Primària. Blog de làmbit digital. Blog dEducació Infantil. Jornada de la Pau.

OVERVIEW

The website escolapiesolesa.org currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have crawled zero pages within the site escolapiesolesa.org and found four websites referring to escolapiesolesa.org. We have found three contacts and addresses for escolapiesolesa.org to help you reach them. We have found three social web platforms retained by escolapiesolesa.org. The website escolapiesolesa.org has been on the internet for six hundred and twenty-one weeks, twenty-seven days, three hours, and seven minutes.
Aug 2012

ESCOLAPIESOLESA.ORG TRAFFIC

The website escolapiesolesa.org has seen a alternation levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for escolapiesolesa.org

Traffic ranking (by month) for escolapiesolesa.org

Traffic ranking by day of the week for escolapiesolesa.org

ESCOLAPIESOLESA.ORG HISTORY

The website escolapiesolesa.org was created on August 03, 2012. It is currently six hundred and twenty-one weeks, twenty-seven days, three hours, and seven minutes old.

WEBSITE AGE

LINKS TO ESCOLAPIESOLESA.ORG

Fundació Escolàpies

Les Escolàpies han decidit implantar el nou model de gestió per a tots els seus col legis. La nova gestió garanteix el futur, la missió compartida entre les religioses i els làics, el caràcter propi i la qualitat educativa, des dels 0 anys fins a totes les modalitats del Batxillerat.

WHAT DOES ESCOLAPIESOLESA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolapiesolesa.org Mobile Screenshot of escolapiesolesa.org Tablet Screenshot of escolapiesolesa.org

Fundacio Escolapies

Fundacio Escolapies

Fundacio Escolapies - Escolapias Gandia

Fundacio Escolapies Escolapias Gandia

ESCOLAPIESOLESA.ORG SERVER

I detected that the main page on escolapiesolesa.org took six thousand two hundred and thirty-one milliseconds to come up. Our parsers discovered a SSL certificate, so therefore our crawlers consider escolapiesolesa.org secure.
195.154.165.90

v737.misdns.org
vp737.misdns.org

We identified that this website is weilding the Apache server.

Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website escolapiesolesa.org had the following on the web page, "Blog dEducació Física a Infantil i Primària." I analyzed that the website said " Robòtica amb Lego WEDO 2." They also stated " Robòtica amb Lego Mindstorms EV3. Impuls de la llengua anglesa. Blog dEducació Física a Infantil i Primària."

SEE OTHER WEBSITES

Fundació Escolàpies Escolàpies Palma

III Simposio de Educación Escolapia. Visites personalitzades per nous alumnes. Circular 1r i 2n Natura Park. Educació Secundària -Llibres de text. III Simposio de Educación Escolapia.

Fundació Escolàpies Escolàpies Sant Martí Fundació Escolàpies Sant Martí

Projecte Interdisciplinar de 2n ESO. 150 anys Escolàpies Sant Martí. Premis obtinguts pels nostres alumnes. Els alumnes de 3r Primària al MNAC. Concert de la Dàmaris Gelaber.

CIÈNCIES SOCIALS 4t DESO

3- Ciència i art al segle XVIII.

Escola de Pilota dAlzira

Sábado, 21 de febrero de 2009. Alcantera ens pasa per damunt. Ni una sola partida han pogut guanyar els nostres als de Alcàntera. A la setmana que ve, més. Club de Pilota Valenciana Alzira. Contra Canals, només victòria dels benjamins. Club de Pilota Valenciana Alzira. Lunes, 9 de febrero de 2009. Club de Pilota Valenciana Alzira.